نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4488
-
الف
+

«گیتی ساعتچی»: آنقدر برای ایفای نقشم در «معمای شاه» انرژی گذاشتم که راهی شفاخانه شدم!

«گیتی ساعتچی» بازیگر سریال «معمای شاه» به بهانه بازنشر این سریال از شبکه آی فیلم 2 از علاقه‌اش به آثار تاریخی سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «گیتی ساعتچی» بازیگر نقش «تاج الملوک» مادر «محمدرضا شاه» در سریال «معمای شاه» به کارگردانی «محمدرضا ورزی» که  برای مخاطبان فارسی زبان شبکه آی فیلم 2 در حال نشر است طی یک مصاحبه درباره  فراز و فرودهای  بازی خود در این سریال گفت.

ساعتچی

وی درپیوند با نقش «تاج الملوک» در این سریال اظهار داشت: برخی از ویژگی‌های این شخصیت را خیلی دوست داشتم و برایم جذاب بود، من برای ایفای نقش تاج‌الملوک خیلی زحمت کشیدم و  برای دو سال مصروف ایفای این نقش و شخصیت بودم، خیلی هم روی بازی‌ام حساسیت داشتم.

بازیگر سریال معمای شاه افزود : سعی کردم به تمام جزئیات توجه کنم. آنقدر برای نقش تاج‌الملوک انرژی و توان گذاشتم که مدتی پس از پایان بازی در معمای شاه در شفاخانه بستری شدم و  به همین دلیل، این نقش را خیلی دوست دارم و به نوعی نقش محبوبم است.

ساعتچی

این بازیگر درباره اقتدار نقش تاج‌الملوک عنوان کرد: من در زندگی شخصی خودم هم انسان به نسبت مقتدری هستم. به نظرم اقتدار باعث می‌شود که انسان بتواند به حقوق خودش برسد.

بانو «ساعتچی» گفت : حین بازی در این سریال ، سعی کردم این اقتدار و محکم بودن تاج‌الملوک در نوع بازی‌ام دیده شود. در سریال می‌بینیم که تاج‌الملوک حتی روی محمدرضا که شاه بوده هم نفوذ زیادی داشته و به قول معروف، حرفش خریدار داشته است.

وی درباره علاقه‌اش به حوزه تاریخ و سریال‌های تاریخی به مهر گفت: با این که همیشه به این ژانر علاقه داشته‌ام اما «معمای شاه» اولین حضورم در آثار تاریخی است. تا پیش از این سریال قسمت نشده بود که در فلم و سریال تاریخی بازی کنم. به نظرم با این آثار می‌توان مردم و به خصوص جوانان را با تاریخ کشور آشنا کرد. نسل جوان ما حق دارد که بداند چه اتفاقاتی در تاریخ معاصر کشور رخ داده و چه بر سر مردم رفته است و این سریال هم دقیقا با این هدف ساخته شده است.

ساعتچی

ساعتچی درباره دلایل کم کاری خود در بازیگری نیز اظهار کرد: نقش‌های خوبی پیشنهاد نمی‌شود و همه نقش‌های پیشنهادی خنثی و یکنواخت هستند. در این شرایط ترجیح می‌دهم کمتر کار کنم اما دهه‌ها سابقه فعالیت و اعتبارم زیر سوال نرود.

وی در پایان درباره نشر سریال های ایرانی از شبکه آی‌فیلم ۲ عنوان کرد: اگر مخاطبان این شبکه به زبان فارسی تکلم می‌کنند نشر آن حتما جذاب خواهد بود به ویژه که تاریخ برای همه ملت‌ها جذاب است.

ساعتچی

«گیتی ساعتچی» زاده 1337 هجری خورشیدی در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.

وی با سریال کمیدی «تلخ و شیرین» بازیگری را شروع کرد و در سال 1367 بعد از 10 سال با سریال «جستجو» به قاب تلویزیون بازگشت.

بانو ساعتچی همچنین در سریال های «گل‌های آفتابگردان» (1376)، «همه فرزندان من» (1376)، «به کجا چنین شتابان» (1388)، «کلانتر» (1388) و «بچه‌های نسبتا بد» (1392) و همچنین در فلم های «شریک زندگی» (۱۳۷۳)، «روز دیدار» (۱۳۷۴)، «جان‌سخت» (۱۳۷۶)، «سایه وحشت» (۱۳۸۷)، «آژانس ازدواج» (۱۳۸۹) و «فیتیله و ماه‌پیشونی» (۱۳۹۰) به ایفای نقش پرداخته است.

بیشتر بخوانید :

مروری بر کارنامه هنری «گیتی ساعتچی» بازیگر سریال «معمای شاه»

 م ا 

نظر شما
ارسال نظر